ASTAGFIRULLAH...!!! Kandungan Surat memutuskan jururawat Aleppo untuk membantunya membunuh diri yang sangat menghairankan...!!! INILAH SEBAB NYA

shares |


Seseorang yang meninggalkan nota di Aleppo jururawat yang heartbreaking sebelum dia membuat keputusan untuk membantunya membunuh diri kerana takut beliau sedang dirogol oleh tentera Bashar Assad.


ASTAGFIRULLAH...!!! Kandungan Surat memutuskan jururawat Aleppo untuk membantunya membunuh diri yang sangat menghairankan...!!! INILAH SEBAB NYA

Bertulis sebut harga dari kami islampos Dailymail, rekod Tempahan tempahan bertulis jururawat di Aleppo sebelum membunuh diri:

Saya seorang gadis yang tinggal beberapa minit lagi yang menunggu giliran mereka untuk akan dirogol. Tiada manusia mahupun lengan kekar yang boleh membuat perlindungan kami daripada binatang yang menyebut diri mereka sendiri "askar negara"

Saya tidak mahu apa-apa dari anda guys pun solat, masihlah saya boleh bercakap dan begitu yakin doa-doa saya mendengar lebih daripada solat.

Semua saya bertanya anda hanya biarkan Tuhan yang menjadi hakim supaya masa depan saya akan melakukan perbuatan bunuh diri yang tidak. Saya akan melakukannya dan tidak lagi mengambil berat tentang kata-kata anda mengutuk saya dengan neraka.

Saya melakukannya kerana ia tidak lagi boleh hidup di rumah bapa saya untuk sesuatu yang sia-sia. Beliau meninggal dunia kerana sakit dalam, kerana takut mengingati nasib yang ditinggalkan sendiri.

Saya bekerja di bunuh diri yang jadi adalah tidak begitu lemah hamba kepada nafsu bagi mereka-mereka tidak pun mampu untuk memberitahu Aleppo masa sekian hari lepas

Saya bekerja di bunuh diri di Aleppo kerana doomsday ini akan hanya permulaan. Dan saya tidak fikir neraka adalah lebih hodoh daripada apa tengah-tengah kita hadapi pada masa kini.

Saya akan bunuh diri juga kerana saya tahu, kalian akan berkumpul untuk mengutuk perbuatanku serta meyakinkan jika tempat kembaliku iaitu Neraka. Dan bagi kamu semua, saya tidak mendapat satu lebih umum komited gadis bunuh diri.

Saya tidak adalah ibu, kakak atau isteri anda guys kalian. Saya adalah hanya seseorang yang kalian tidak pernah peduli.

Saya akan melengkapkan penyata ini begitu juga fatwa tersebut kalian tidak lagi bermakna kepada saya. Serta fatwa tersebut kalian tidak lagi Menyimpan Saya berminat. Meletakkannya untuk keluarga.

Aku akan bunuh diri saya sendiri, jika anda membaca ini, saya mungkin hanya perlu untuk mati dalam mengekalkan kesucian tanpa sedang disentuh oleh mereka.

Dari Surat muktamad di atas boleh dicat jika syarat-syarat yang begitu dahsyat yang dihadapi oleh wanita di Aleppo, Syria. Mereka telah dirogol oleh cara Pas setiap masa, setiap hari, beberapa sehingga beberapa wanita-wanita ini akan menjerit "bunuh ia!" untuk kemudian dibunuh oleh keji.

Related Posts

0 comments:

Post a Comment